Tuesday 22 May 2007

Vandaag scheen de zon weer !

Hola, buenas tardes!

Que tal, queridos lectores?
Vandaag is een tussendagje van de regen naar de zon, nadat het het hele weekend heeft geregend mag het nu weer openbreken en dat is wel even fijn. travel
We hebben veel wolken aan de lucht maar tegelijk schijnt de zon af en toe vel.
Salamanca is een stad waar je heen gaat voor een week, er is hier veel te zien en te doen.
Maar ik moet zeggen dat het half jaar hier wonen tot nu toe wat weer betreft wel wat beter had mogen zijn. mallorca
Gelukkig woon ik nu in het centrum en is alles en dan ook echt alles om de hoek.
Uitgaan, supermarkten, culturele bezienswardigheden etc.
Calle cervantes is waar ik woon en ja dat is wel even een chille plek.
Achter de universiteit Pontificia en twee minuten lopen en ik zit in een kroegje waar ik lekker kan koffie drinken met vrienden en vriendinnen.
Ik denk dat ik vanavond maar eens de straat op ga om te kijken of ik ergens in een horecagelegenheid zou kunnen werken.
Vanaf eind mei heb ik namelijk geen werk meer en dat is toch wel even lastig als je geld nodig hebt.
De maanden juni en juli zijn ook wat duurder omdat we dan willen gaan reizen door Spanje.
Ik moet maar eens even een kaart gaan scoren om een route uit te stippelen.
Als ik dat gedaan heb dan krijgen jullie natuurlijk daar wat over te lezen zodat je misschien zelf ooit ook nog eens zo'n reis kunt maken. costa brava

No comments: