Sunday 20 May 2007

SOL y TRABAJOS

Hola chicos y chicas tios y tias!
Que tal alla???

Tenemos aquí un tiempo muy relegado y mucho mas calor a comparada la semana pasada!

Ik denk dat wij het op dit moment even wat chiller hebben dan jullie daar in Nederland.
Het weer is zeg maar vergelijkbaar met dat van jullie in april. travel guide spain
30 graden en lekker zweten in de middagzon…
Letterlijk bedoel ik, vanmiddag Capoeira getraind en ja dat beviel wel!
Op een gegeven moment moesten we ons ervan weerhouden in de zon te trainen omdat we waarschijnlijk anders oververhit zouden vallen op het gras. mallorca
We gingen verder in de schaduw en dat beviel wel, na anderhalf uur geknalt te hebben zijn we er maar mee opgehouden.
Nu zit ik lekker op een terrasje voor jullie te typen en ga zo beginnen met werken op straat als de enige Nederlandse propper van Salamanca. costa brava
Eens kijken wat we vandaag weer mee gaan maken.
In ieder geval leer ik veel Spaans omdat ik samenwerk met Argentijnen;
Ze spreken dan wel geen perfect Castilliaans maar wel dezelfde taal en daardoor leer ik weer veel nieuwe woorden.
Ik moet maar eens verdergaan met mijn studie uit een boek.
Mijn woordenschat vergroot maar mijn zinsbouw en grammaticagebruik kan vele malen beter al zeg ik het zelf.
Aangezien mijn vriendin bergen met werk te doen heeft en ik daarnaast geen scholing volg is dat wel mooi om haar wat te supporten tijdens het leren…
Volgende keer ga ik verder, voor nu Adios y hasta la pasta amigos!

No comments: