Monday 14 May 2007

Intercambios Spanglish!

Hola queridos lectores,

Weleens gehoord van intercambio gesprekken?
Een gesprek in twee talen zodat je van elkaar een taal leert.
Erg handig om mijn Spaans bij te houden bijvoorbeeld.
travel to spain
Vorige week heb ik een meisje ontmoet tijdens mijn werk als promotor.
Het meisje vroeg mij of ik met haar een intercambio wilde beginnen in het Spanglish.
Ik heb haar net terug gesmst en hoop dat ze reageert, erg handig voor mijn Spaans en voor haar Engels.cadiz
Verder train ik hier ook Capoeira en dat is best gaaf aangezien het een andere stijl betreft dan degene die ik in Nederland beoefen.
Ik oefen met een Spanjaard die geen een woord Engels verstaat en eigenlijk alleen maar Spaans tegen mij praat.
Wel fijn zo'n persoon aangezien het voor mij wel noodzakelijk is om dan Spaans te gaan praten.
Het trainen is echt zwaar relax en zelfs als je een kater hebt dan is het toch altijd wel weer goed voor je om te trainen, na de training voel je je gewoon weer fit; Heel relax!
Gisteren nog een cumpleaƱos van een vriendin gehouden, erg gezellig!
Ze had een barbacoa georganiseerd aan de Rio Tormes, met een groep van zo'n twintig man. costa brava
Feit: in heel Spanje is het verboden om te barbecuen aangezien er hier een nogal donker verleden aan ten gronde ligt; bosbranden en vele huisbranden in het verleden hebben ervoor gezorgd dat deze wet is vastgelegd.
Gelukkig kwam de politie niet langsrijden en hebben we de hele avond kunnen genieten van heerlijk klaargemaakte burgers, worsten, kip en meer van dat lekkers!
Misschien vanavond weer maar dat weten we nog niet zeker.
costa del sol
Mensen, ik ga hem even chillen en daarna Capoeira trainen..we faxen!

Adios.

No comments: