Monday 30 April 2007

Spaans en een baantje…!

Buenas tardes lieve lezers van dit weblog!

Vandaag is het hier weer eens vet lekker weer, ik zit een beetje te typen in het zonnetje aangezien ik even een laptop van een vriendin mag lenen.
Op een terrasje even lekker koffie nuttigen omdat we net wakker zijn (zaterdagmiddag 16:30)
Ik hoor van vrienden in Nederland dat ze gewoon keihard aan het chillen zijn op het strand!
Wou dat ik hier strand in de buurt had!!!
Maar ach wat zou het een beetje travellen in España is ook niet mis zeg ik maar zo!
Mi tresor de palabras wordt ook steeds groter en zodoende gaat mijn Spaans ook wel vooruit in gesprekken.
Het is niet meer alleen Hola, que tal? Maar Hola que tal? Muy bien! Y tu? Como estas?
Salimos mañana ? a que hora…? Vamos a Khandavia el discoteca muy bueno! si vale..hasta mañana a las medianoche a bajo el reloj a Plaza Mayor.
Maarja, ik ben dus ook maar mooi aangenomen om vanavond te beginnen als propper van een discotheek genaamd DESTROY, een beetje rare naam als je het mij vraagt maar wat zou het, je hebt tenslotte geld nodig als je aan het reizen bent.
Echt grappig ik zoek al een aardige tijd naar een tweede baantje en blijkt nu pas dat ze gewoon voor het oprapen liggen.
Spreek ik gisteren een promoter aan van een discotheek stuurt zij me door naar een andere en bij de volgende stuurt ie me naar zijn baas in de voorgenoemde discotheek: een gesprekje van twee minuten en vanavond sta ik op straat!!!
Echt te grappig gewoon.
Van de week horen jullie hoe dat verlopen is voor nu ga ik even lekker genieten van een zumo de naranja natural en zeg ik

Adios amigos

No comments: